2017. augusztus 7., hétfő

Trónok Harca 7.évad 4.rész(SPOILERES!)


Igen,tudom,hogy ez egy könyves blog.De mentségemre szóljon, hogy a Trónok Harca egy könyvadaptáció.Szerintem belefér néhány rész elemzés,valószínüleg az új Shadowhunters részről is hozok majd kritikát.Akkor vágjunk is bele!


Tetszett,hogy kaptunk egy Jamie és Bronn párbeszéd jelenetet.Szerintem egy ütős páros,és már hiányzott,hogy kettőjüket egyszerre lássam vásznon.Bronn szerintem még mindig az egyik legviccesebb és legnagyobb figura a sorozatban(persze Tyrion mellett!)








Ezután Kisujj hozta a formáját.Próbált hatni Branre,a bizalmába férkőzni,de a mi Három szemű hollónk se most jött le a falvédőről.Arya hazatérését egy kicsit érzelmesebb pillanatnak képzeltem el,tudom,hogy Sansával nem álltak egymáshoz közel,de azért másképp képzeltem el.A Brannal való találkozás során kerül Aryához a tőr,amivel még az első évadban Brant megakarták ölni.



A Sárkánykős jeleneteknél Danyt és Jont láthatjuk a barlangban felfedezett sárkányüveggel,és a barlangrajzokkal.Kettejük szövetségre lépése már nagyon érlelődik,érezni lehet a levegőben.Na meg azt is,hogy működik Jon meg Dany között a kémia...Mindegy.Amikor Danyeris hírt kap a makulátlanokról, úgy dönt, nincs szüksége tovább Tyrion okos terveire é a saját kezébe veszi az irányítást.A Greyjoyok is hazatértek, nagyon vártam, hogy Jon majd beveri Theonnak a pofáját, de sajna ez most elmaradt.Talán majd legközelebb.







A második kedvenc jelenetem a részből az Arya összecsapása volt Briennel.Még ha nem is hagyta helyben a szőke óriást, azért megmutatta neki, hogy a "fogpiszkálójával" is tud olyan jól bánni, mint Brienne a kardjával. Eléggé feladta a leckét neki.








A kedvenc jelenetemet pedig szerintem nem nehéz kitalálni.Az egész eddigi évadok(számomra) legnagyobb csatajelenetét volt szerencsém megnézni.Drogon és a dothrakiak a Lannisterek ellen...Egyszerűen fenomenális volt.Már nagyon vártam a Sárkány anyuci bosszúját,és megérte.Rettenetesen élveztem és szurkoltam Danynek az elejétől a végéig.A felperzselt Lannisterek és a lovakon száguldó dothrakiak...Erre vártam már évadok óta,de komolyan.Drogon ugyan sikerült megsebesíteni,de nem olyan fából faragták,hogy egy dárda végezzen vele!Nem tudom,hogy fogom kibírni a jövőhétig.

By:Adry


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...