2017. augusztus 8., kedd

TBR Könyves-Tag


Sziasztok!Gondoltam,amíg nem tudok hozni új könyvkritikát, addig megcsinálom én is a TBR Könyves-Taget.Nemsokára végzek a Rongybabával, valószínüleg holnap hozok róla kritikát, most pedig akkor nézzük a Taget!

1. Hogyan követed nyomon, hogy mi van a várólistádon?

Egyértelműen a Molyon követem.Minden hónapban végignézem, és tetszés vagy kedv szerint kiválasztom azokat,amelyeket majd elolvasok!


2. Hogyan döntöd el, hogy mit olvasol el a várólistádról legközelebb?

Ez hangulatfüggő. Ha van olyan friss megjelenés, ami mondjuk az egyik kedvenc sorozatom folytatása, akkor tuti előrébb kerül. Egyébként pedig vagy random kiválasztok párat, vagy ha valamelyikről jó értékelést olvasok és mások is ajánlják, akkor én is elolvasom.Ilyen volt nálam a Rongybaba,ami elég friss megjelenés,vagy az Elakadó lélegzet,ami tervben van még a hónap folyamán és sokan ajánlották.



 3. Melyik könyv van a legrégebb óta a várólistádon?

Amikor ezt olvasod,én már nem leszek Julie Anne Peterstől.Már 12 hónapja hever a várólistámon.

  4. Egy könyv, amit nem rég adtál hozzá a várólistádhoz?

Vivien Hollowaytől a Mesterkulcs,amit 2 napja raktam fel várólistára. 

 5. Egy könyv, amit csak a borítója miatt raktál a várólistádra.

Sosem csak borító alapján rakok fel egy könyvet a várólistámra.Ha nem érdekel a sztori,nem fogom elolvasni csak azért,hogy a borítóban gyönyörködhessek.

 6. Egy könyv a várólistádon, amit nem tervezel elolvasni.

Nem is tudom..talán Paula Hawkinstól A víz mélyén,amit nem fogok elolvasni.Felmerül akkor a kérdés,hogy miért van a várólistámon, ha úgysem fogom elolvasni? 





 7. Egy, még kiadásra váró könyv a várólistádról, ami miatt izgatott vagy.

Nicola Yoon-tól A nap is csillagot várom most éppen a legjobban.Külföldön nagy sikert aratott,kíváncsi vagyok rá. 


8. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki olvasott, kivéve te.


Jamie McGurrie-től a Gyönyörű sorscsapás.De ebben a hónapban szándékozom pótolni a lemaradásom. 

 9. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki ajánl.

Jennifer Niventől a Veled minden hely ragyogót elég sokan ajánlották már nekem! 


10. Egy könyv a várólistádról, amit nagyon el szeretnél olvasni.

Jamie McGurrietől a Gyönyörű sorscsapás 


11. Könyvek száma a molyos várólistádon.



142 könyv szerepel a várólistámon,de folyamatban van a csökkentés!

Ennyi lenne a TBR Könyves-Tag!Remélem tetszett,és kedvet kaptál néhány könyvhöz!

By:Adri




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...