2017. augusztus 26., szombat

Kedvenc sorozat/Filmzenéim #3


Ezen a héten is hoztam egy kedvenc sorozat/film zenéim bejegyzést. Az elsőt itt a másodikat pedig itt tudjátok megnézni.Még két évvel ezelőtt, volt nekem egy óriási mániám,amikor még nem merültem bele annyira az olvasásba, hanem sorozatokat néztem non-stop.Akkor volt, hogy két-három hét alatt ledaráltam hat évadot a Vámpír naplókból. Lehet, hogy ciki, meg tipikus lány sorozat, de engem valami mégis mindig hajtott előre a sorozatban.Khm....nem Damon,dehogyis!Nem, hogy gondolhattok ilyet?
Mindegy, a lényeg, hogy megnéztem már azóta a nyolcadik évadot is. Én a Delena rajongótáborba tartozom, ezért a 2-3 Stelena évadért annyira nem is voltam oda. Mivel Delena fan vagyok, sok olyan dal is lesz benne, ami kettejükhöz kapcsolódik.És mivel ennek a sorozatnak van nyolc évada, biztos, hogy vannak olyan zenék benne, amik tetszettek. Ezen a héten tehát a Vámpír naplókból gyűjtöttem össze azt a 15 zenét, ami nekem a legjobban tetszett a sorozatból!

Kezdjük egy Calvin Harris számmal, ami azóta az egyik kedvencem lett. Damon meg Elena jót buliztak rá!



Az első részben is felcsendül egy elég klassz dal, méghozzá a rész végén. Szerintem nagyon fülbemászó dal.



Szintén az első évadban csendül fel a következő dal. Lehet, hogy a jelenetben Damon éppen megöl valakit, de a dal azért jó!

                                 


Sajnos az évadok alatt rengeteg haláleset volt,és volt pár temetés is. A legtöbbjük vissza is jött a halálból, de most nem ez a lényeg. Birdy Skinny love című dal az egyik legfájdalmasabb temetés jelenetél hangzik el a második évad utolsó részében.



Úgy látszik, tele vagyok a lassú, de mégis emlékezetes dalokkal. Mentségemre legyen mondva, legtöbbször ilyen hangzik el s sorozatban, de annak ellenére hogy lassú, nekem nagyon tetszik.



Igen, csak azért, hogy nehogy azt mondjátok annyira Stelena ellenes vagyok, itt egy dal, ami kettejükhöz kapcsolódik.



Igen, van még egy búcsúdalunk, de úgy érzem, muszáj volt ezt is beleválogatnom, mivel nagy kedvenceim közé tartozik a dal.



Hát akkor, most nézzünk néhány Delena dalt, amik a szívemhez nőttek. Kezdjük a sort az első évaddal, amikor is Damon és Elena együtt táncoltak a Mistic Falls szépe választáson.



Következzen még kettő zene, amire táncolnak. Két Ed Sheeran zene is van a sorozatban, ezt a két fülbemászó dalt azután kezdtem el hallgatni, hogy meghallottam a sorozatban.



A következő dal szerintem néhány Vámpír naplók rajongónak, és Delena fannak ismerősen fog csengeni.



Még a második évadban lehet hallani ezt a zenét, ami azóta is az egyik kedvenc Delena jelenetem. Igen, Damon bebizonyítja, hogy nem csak önző tud lenni.



Van egy gyönyörű csók jelenetünk is a harmadik évadban,egy gyönyörű dallal a háttérben.



Hát igen, van egy bizonyos dal a negyedik évad fináléjában, ami egy bizonyos jelenet alatt hangzik fel. Ezzel szerintem a rajongóknak mindent elárultam.



Az utolsó és kedvenc dalom nem Damonhoz és Elenához kapcsolódik. Vannak, akik Stefanhoz meg Elenához kötik, amiben van is igazság, de ettől függetlenül szerintem ez a LEGJOBB Vámpírnaplók dal az egész sorozatban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...