2017. augusztus 14., hétfő

Szeptemberi olvasmánylista


Eredetileg azokat akartam elolvasni szeptemberben, amiket kihoztam ebben a hónapban a könyvtárból. De mivel egész jól haladok az olvasással, ezért néhányat be tudok még ebbe a hónapba szorítani. A szeptemberi hónapom szeretném, ha vegyes lenne, nem csak egy műfaj folyamatosan.



Krimi kategóriában kettőt szeretnék. Dan Wells-től a Nem vagyok sorozatgyilkost még régebben olvastam és teljesen magával ragadott. Valószínűleg azért nem folytattam, mivel nem volt bent a könyvtárban a következő része, vagy csak egyszerűen máshoz volt kedvem. De most mindent pótolok, csupa jót hallottam a következő két részről, szóval szeptemberben folytatom.


















Romantikus kategóriában az Obsessiont és a Csókelvonó kockákat tervezem elolvasni. A veled minden hely ragyogót és a Sugart még ebben a hónapban tervezem, a Te édessel pedig még nem tudom, mi lesz. Hiszen még van két olvasatlan Libritől vett könyvem, plusz még a szeptemberi olvasási lista is...Na majd meglátjuk.



Sci-fi kategóriában Az útvesztőre esett a választásom. Bajban vagyok a sci-fivel, ugyanis  sosem tartozott a kedvenc műfajaim közé, de Az útvesztőböl már láttam a filmet, ami tetszett, és hát a könyv az mindig jobb nem igaz?


Fantasy kategóriába pedig a Percy Jackson második részét választottam. Az elsőt olvastam, tetszett is, de annyira nem volt jó, amekkora hype van rajta. Gondoltam, itt az ideje belevágni a második részbe, hátha mégis elkap a láz, mert amúgy én szeretem a mitológiákat és a görög istenes történeteket, szóval nem adom fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...