2017. augusztus 10., csütörtök

Könyvtárban jártam #1


Igen, ma könyvtárban jártam. Igaz, hogy ebben a hónapban azokat a könyveket akarom elolvasni, amiket megvettem, de mivel szeptemberben kevesebbet tudok venni, ezért ellátogattam a könyvtárba, és milyen jól tettem!



A nyíregyházi könyvtár a legnagyobb Szabolcs megyében, én pedig nem lakok messze, amúgy is gyakran járok Nyíregyházára, nem nagy dolog minden hónapban ellátogatni és elhozni pár könyvet. Így tettem ma is, a kánikula ellenére bevitettem magam kocsival. Összeírtam egy listát arról, miket akarok kihozni....hát egy könyvet hoztam ki, amit előre fel is írtam magamnak, és még másik négyet, amiket szintén régóta el akarok olvasni, és rajta vannak a kívánságlistámon.





Amit előre fel is írtam magamnak és kihoztam, az Jennifer Niventől a Veled minden hely ragyogó. Igen, ebben a regényben is a fülszöveg fogott meg, méghozzá, hogy két olyan főszereplőröl van szó, akik mindketten megpróbáltak már öngyilkosok lenni. Arról, hogy mi a véleményem az öngilkosságról, az majd az értékelő posztban derül ki, de már nagyon várom a regényt!




Ezután átmentem a gyermek részlegre(Igen,18 évesen nem is nézek ki hülyén,hogy a gyermek regények között keresgélek!), ugyanis ott KELLETT volna lennie a Neked adom a napodnak....de nem volt ott, valaki már kivitte. Egy picit sem voltam dühös, amikor pedig elsétáltam volna, megakadt a szemem ezen a LOL könvvön. A Csókelvonó kockáknak már régóta szerepel a várólistámon, és Kelly Oramtól tetszett a Cinder és Ella is, szóval úgy gondoltam, ha már itt árok, nem megyek el üres kézzel.

Ami ezek után történt, arra nem számítottam. Azt kell tudni a megyei könyvtárról, hogy mivel megyei, sokan járnak ide, sok könyvet visznek ki, és én szinte sosem jutok azokhoz a könyvekhez, amikhez akarok. A kedvenc kiadóm a Könyvmolyképző ,tőlük olvastam a legtöbbet. Szerintem már lassan ötvenen is túl vagyok, és sok KMK várólistás könyvem van még. A könyvtárban egy külön polc van nekik kialakítva, és elsétáltam előtte, hátha mégis találok valamit, amit még nem olvastam. Szerintem könnyen rá lehet jönni, hogy TALÁLTAM olyan KMK-s könyvet, amit még nem olvastam és várólistás, ráadásul hármat is.


Az egyik ilyen Renée Carlinótol a Sweet Thing-Te édes volt. Igazából erre a köynvre nem annyira voltam rákattanva,mint a másik kettőre,viszont a várólistámon fent volt. Ami miatt úgy döntöttem, hogy kihozom, az a gitáros srác főszereplő volt. Nekem gyengéim a zenész főszereplők, szóval nem is volt kérdés,hogy jön velem haza.




Erre a könyvre viszont a megjelenése óta várok! Aki olvasta a kedvenc könyvsorozataim bejegyzést, az tudja, hogy imádom JLA-tól a Luxen sorozatot, már csak a Daemon szemszögek vannak hátra. Ez egy különálló rész, nem Daemonékről szól, hanem egy arumr és egy lány szerelméről. Akik olvasták  sorozatot, tudják, hogy az arumok a luxenek ellenségei. Sok jót hallottam a könyvról, szóval nem tartok tőle.




Ami a legnagyobb örömet szerezte nekem, az viszont Deirdre Riordan Hall Sugar című regénye. Úgy gondolom, nem kell leírnom,miért örültem annyira ennek a regénynek, a fülszöveg mindent elmond. Ez a könyv a fülszöveg alapján lehet egy zseniális alkotás, vagy egy óriási bukta.Majd kiderül,mi lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...