2017. augusztus 19., szombat

Kedvenc sorozat/Filmzenéim #2


Ezen a héten az egyik kedvenc gyerekkori filmsorozatomból hoztam el a kedvenc zenéimet. Szerintem sokan ismeritek, nagy sikere van könyvben is, én is olvastam a könyveket, és nagyon szeretem is őket, de itt most a filmekről lesz szó. Ez a filmsorozat pedig nem más, mint a Harry Potter!

Nekem a filmek nem csak a remek színészi játék, elképesztő grafika vagy izgalmas és egyedi történet miatt tetszettek, hanem a filmzenék is nagyon a szívemhez nőttek. Ezeket a dalokat gyűjtöttem össze ide, egy posztba!




Kezdjük rögtön Harry megérkezésével Durslyékhez. Ez a jelenet szerintem ütős kezdés volt, és a zene alatta nem semmi, bennem legalább is eléggé bennem maradt!



Az első dal a Harry Potter és a Főnix rendjéből van. Ez a zene szerintem csodálatos és szívbemarkoló. Azt vettem észre, hogy nézem a filmet, és felcsendül a zene, bennem meg kattant valami, belül felkiáltottam, hogy "Ez az a zene!".



Nagyon tetszett a Weasley ikreknek ez a jelenete, és a zene is. Irtó vicces volt, ahogy kiakasztották Umbridgeot.




Most merje azt mondani valaki,hogy ez a zene nem csodálatos. Azt hiszem, a báli jelenet alatt hangzik el, de nem vagyok benne már annyira biztos. A lényeg az, hogy rettenetesen passzol a filmhez, lenyűgöző,mennyire egyedi s csodálatos dalt lehet kihozni a hegedűkből.



Ó,Csikócsőr! Számomra az egyik legemlékezetesebb jelenet volt a replés csikócsőr hátán az Azkabani fogolyból, és erre rájátszott a remek aláfestő zene is.




Ugye emlékeztek Dumbledore főnixére? Nekem a legjobban a második részből maradt meg. A zene amit írtak hozzá, arra szerintem nincsenek szavak. Elég sokszor használom a posztban a zseniális és fantasztikus szavakat, előre is bocsánat, de ezek a zenék elképesztőek! 





Igen,ennek a dalnak is itt a helye.A dalt nem lehet zsebkendő nélkül meghallgatni. Vagyis nekem nem sikerült...sosem, akárhányszor megnéztem a filmbeli jelenetet, vagy meghallgattam a dalt.



Szerintem kihagyhatatlan a sorból Umbridge dala. Szerintem a zene üteme és dallama pontosan jellemzi magát Umbridge-et is. Szerintem az egyik legfülbemászóbb dal!





Úgy érzem rengeteg dal gyűlik össze a posztban, de ezt nem hagyhattam ki. A Varázs Varázs dal, ami angolul Double Trouble, nekem nagyon tetszett. Angulol még nem gyakran hallgattam, de úgy is tetszik.




Tudjátok, van az a jelenet a Bölcsek köve végén, amikor felszállnak a vonatra, és Harry azt mondja. ő nem haza megy, ő már otthon van. Én itt mindig elbőgtem magam, akárhányszor láttam a filmet.A zene rövid, de annyira szívbemarkoló é annyira illik a jelenethez, hogy az valami hihetetlen.ZSENIÁLIS!




A másik zene, amihez minimum százas zsepi kell. Bennem az Azkabani fogolyban fogott meg igazán, amikor Lupin professzor mesél Harrynek Jamesről és Lillyről. Ennél jobb zenét el sem tudtam volna képzelni egy ilyen jelenethez.




Még egy zene és jelenet, amihez zsepi kell. É a válasz igen, én végigbőgtem szinte az egész Harry Potter sorozatot. Filmet és könyvet is.



Ettől a zenétől még most is feláll a hátamon a szőr. Szerintem nagyon hátborzongatóra, ijesztőre,mégis tökéletesre sikerült.Passzol a filmhez szerintem. 





Számomra ez a zene a karácsonyt juttatja eszembe. Igaz, hogy egy karácsonyi jelenetben van benne,de akkor is, nagyon odaillő!




És számomra nem maradhat le a listáról az örök klasszikus se. Ez úgy van fent youtube-on, hogy Hedvig zenéje, amiről eddig nem is tudtam. Mindegy! A lényeg az, hogy szerintem az egyik legismertebb zene a filmsorozatból.

Számomra ez a 15 dal volt a legemlékezetesebb dal a Harry Potter sorozatból. Jó érzés volt nosztalgiázni, mivel ahogy állítottam össze, hallgattam alatta a dalokat. A jelenetek ott játszódtak le előttem, szinte mindegyik dalt tudom kötni egy filmbeli jelenethez, annyiszor láttam már.Igazából kedvet kaptam a filmekhez, lehet,hogy újranézem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...