2017. augusztus 7., hétfő

Kedvenc könyvsorozataim


Előre leszögezném, hogy ezt nem tetszési sorrendben írom!!!

Leiner Laura:Szent Johanna Gimi



Ezzel a sorozattal indult minden.Ha ezt nem olvasom el 15 évesen,lehet, hogy most nem itt tartanék.Tudom, hogy kap hideget és meleget is ez a sorozat, meg hogy a Bexi az jobb. Nem tagadom, hogy a Bexi jobb, de nekem ettől függetlenül a Szent Johanna Gimi lesz az a regénysorozat, amibe először beleszerettem(Na meg Cortezbe!)

J.K.Rowling:Harry Potter

 Nálam is egyik nagy favorit a Harry Potter sorozat.Igaz,én nem kiskoromban olvastam el,és lehet,hogy gyerekregénynek van elkönyvelve, de felnőtteknek is ugyanolyan élményt tud nyújtani.J.K.Rowling egy olyan varázsvilágot alkotott meg,ahová szívesen elmennék bármikor.Még mindig várom a baglyom a Roxforti levelemmel.

Jennifer L.Armentrout:Luxen sorozat




Ez a sorozat volt az, amitől visszarázódtam az olvasásba. 2016 februárjában hoztam ki, és nagyjából két hét alatt végeztem vele.Daemon Black olyan szinten a szívembe lopta magát, hogy az valami hihetetlen. Tudom, hogy csak egy szokásos tini regény, de engem nem érdekel, tetszett, és itt a helye a favoritok között.

Jennifer L.Armentrout:Várok rád sorozat

Mivel J.L.A.-ból sosem elég, a másik magyarul megjelent regénysorozatát is megemlíteném, ami a Várok rád sorozat. Egyszerűen elképesztően imádom ennek a nőnek a stílusát és a megalkotott karaktereit. A történetei klisések ugyan, de engem teljesen elvarázsoltak(főleg Cameron!)

Katie McGarry:Feszülő húr sorozat



Mindegyik részét imádtam.Tele van olyan szereplőkkel, akik már sok mindenen mentek keresztül, próbálják legyőzni a félelmeiket. A könyvek különállóak, de a szereplők mindegyikben felbukkannak.Szerintem egy imádnivaló és szívmelengető sorozat.

Kylie Scott:Stage Dive sorozat

 
Ebbe a sorozatba első olvasásra beleszerettem.Imádtam, hogy a főszereplő fiúk zenészek.Imádom a rocksztár,szexi és tetkós fiúkat.Nagy Fan-girl üzemmódba kapcsoltam, amikor olvastam őket.

Colleen Hoover regények




Colleen Hoover regényeit egy picit idősebb,16 éves kortól ajánlanám. Imádtam, hogy mennyire jól tudja ez a nő alakítani a történeteit, mennyie jól kivannak találva a szereplők. Imdátam a humorát, hogy mennyire tudott rám hatni érzelmileg, és hogy mennyire zseniálisak a regényei.

Böszörményi Gyula:Ambrózy-báró esetei




Végre egy kedvenc férfi író!!!Nem sokat olvasok férfiaktól, meg magyar regény sorozatokat se nagyon( amit amugy szégyellek is),de Böszörményi Gyula megfogott. Ami különösen tetszik, hogy régies az írásstílus, vicces, és az egyik legjobb magyar krimisorozat! Tele van izgalommal, csavarokkal, egyszerűen letehetetlenek.

Sarah J.Maas:Üvegtrón sorozat




 Aki egy részt is elolvasott a sorozatból, annak szerintem nem meglepő, hogy az írónő és a sorozat felkerült a listára. Egyszerűen leírhatatlan az, amit ezzel a regénysorozattal kapcsolatban érzek. Tudom, hogy hosszúak, és sokan emiatt félnek belevágni, de annak üzenem, hogy MEGÉRI!!! Ez a világ, amit Sarah megalkotott, valami brilliáns, a sztori egyedi, a szereplők szerethetőek és olyan csavarok és fordulatok vannak benne, hogy csak na!

Cassandra Clare regényei




Tudom,hogy azt mondtam, hogy nincs kedvenc íróm és regénysorozatom. Nincs is, de ha lennének, akkor az Árnyvadász regények lennének azok.MINDEGYIK!!!Nem tudok választani,imádom az eredeti hat részt, a Pokoli szekezeteket, az Árnyvadász akadémiát, a Bane krónikákat, és a Gonosz fotélyok sorozatot is.IMÁDOM!!!!! Nincs még egy ilyen jól megalkotott világ.Fogalmam sincs, hogyan pattant ki Cassie fejéből, de áldom az urat,amiért megírta ezeket a regényeket.

Remélem kedvet kaptok majd ti is valamelyik regényhez,mivel nekem óriási élményt nyújtottak.

By:Adri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...