2017. augusztus 22., kedd

Könyvmolyképzős könyvek, amiknek a megjelenését nagyon várom

Ebben a bejegyzésben azokat a könyveket gyűjtöttem össze, amelyeknek már nagyon várom a megjelenését!

Amie Kaufman-Jay Kristoff:Illuminae

Hát igen! Hamarosan megjelenik a Könyvmolyképző kiadónál az Illuminae. Mindenképpen el kell majd olvasnom, hiszen külföldre konkrétan berobbant, és mindenki annyira szerette. Itt, Magyarországon is láttam már két ajánló videót, ők is nagyon szerették. Mégis félek egy kicsit, mert ez egy sci-fi, és én igencsak hadilábon álluk velük.Majd meglátjuk, mi lesz!Ja és említettem mennyire csodaszép a borítója?Már csak emiatt is meg kell majd vennem.

Amy Kaufman-Meagan Spooner: This shattered world

Ha már a gyönyörű borítóknál tartok, nem mehetek el e-mellett egy szó nélkül. Az előző rész borítója is tetszett, még a könyv is egész jó volt sci-fihez képest. Meglepődik bárki, hogy várom a második rész megjelenését? Nem hiszem.

Bridgit Kemmerer:Secret

Már megjelent magyarul három része a sorozatnak.Engem annyira nem kápráztatott el. Nem is volt rossz, de nem is annyira kiemelkedő. Nick külön könyvére viszont kíváncsi vagyok, szerintem egy érdekes karakter volt eddig is.Még meglátom, mi lesz, de egyenlőre fent van a listán.


Cassandra Clare: Lord of shadows

Igen!!! Ez az a könyv,amire sajnos egész évben várnom kell, mivel feltehetőleg év végén fog megjelenni. Nem dramatizálom túl, hiszen pár hónapja volt a hivatalos megjelenése is, és fél év fordítás szerintem kell egy ilyen hosszú könyvnek. Elég magasak az elvárásaim, és bízom is Cassie-ben,hiszen ritkán okozott nekem csalódást. Az Éjfél kisasszony után nem lőhet mellé, és csupa jót hallottam a regényről. Szóval...kivárom a magyar megjelenést.

Colleen Hoover:Confess, It ends with us, Ugly love




Tudom, hogy már írtam,hogy nem borító alapján választok, de ezek a borítók annyira álomszépek, hogy muszáj polcra tenni őket. Mellesleg pedig Coho az idei évem egyik nagy felfedezettje,egyedül a Never nevert nem olvastam még el tőle, de tervben van. Imádom a stílusát, a történeteit, a karaktereit, meg amúgy mindent vele kapcsolatban.

Michelle Hodkins:The Retribution of Mary Dyer

Az első része annyira nekem nem tetszett, a második már annál inkább. A rész végén pedig olyan függővég van, hogy mindenképpen befizetek a harmadik menetre is, holott nem túl sok bíztatót hallottam a regényről.

Jessica Park:Restless Waters



A Lélegezz velemet, és a Szeretni bolondulásig sorozatát imádtam az írónőnek, de szerintem felesleges volt második részt írni. A Lélegezz velem úgy volt jó, ahogy volt. El fogom olvasni a második részt is, mert érdekel, de nem reménykedek túlságosan.

Jay Mclean: Kick Push,Coast és Lucas



Ezekről a regényekről sem hallottam valami sokat, sem íz íróról, de nagyon jó az értékelése molyon, és szerintem egy próbát megér.A borítók ebben az esetben is tetszenek, meg én amúgy is mindig vevő vagyok a jó öreg Young and New Adultra

Elle Kennedy: The Score





Elle Kennedy Off campus sorozata hozta meg a kedvem az egyetemhez. Igazából at egyik kedvenc New Adult rubinpöttyös sorozatom, megérdemelt a hype a regények miatt.  A soron következő pedig a kedvenc mellékszereplőmről, Deanről fog szólni. Már alig várom!.

Jessica Sorensen: The Destiny of Violet and Luke



Igen!Attól féltem hogy az ő történetüket nem fordítják, de szerencsére tévedtem. A Callie és Kaydent imádtam az írónőtől, és már akkor vágyakoztam a Luke és Violet sztoriéert, és lám, megkaptam! Remélem, még idén kijön!

Jennifer L. Armentrout:White hot kiss, Stay with me, The Return


Igen, kapunk három darab J.Lynn regényt is. Az írónő nálam még nem lőtt mellé, a Luxen és a Várok rád sorozata örök kedvencek. Ezekről is elég vegyes kritikákat olvastam, de én nem félek. Engem mindig le tudott nyűgözni, szerintem most sem lesz másképp.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...