2017. augusztus 12., szombat

Kedvenc sorozat/Filmzenéim #1


Egy sorozatot szeretnék indítani, amiben elmondom, hogy egy sorozatból vagy filmből mik a kedvenc zenéim! Nekem nagyon fontosak az aláfestő zenék, amikor sorozatot, vagy filmet nézek. Számomra rengeteg olyan film van, aminek először a zenéibe szerettem bele, és nagy hatással tudtak rám lenni.

A mai posztban a Shadowhunters sorozat néhány zenéjét szeretném megmutatni. Az előző Shadowhunters kritika posztomban írtam, hogy bár a sorozattal nem mindig vagyok megelégedve, a sorozat készítői értenek a zeneválasztáshoz.

Az első választásom az első évadból van. A sorozat egyik előzetesének aláfestő zenéje a Bring me back to life, ami meghozta a kedvemet anno a sorozathoz.



A következő zene, amit választottam, az egy lassabb, de mégis hatásos zene. Ruellle Live like legends című számától a mai napig kiráz a hideg. Egyébként az énekesnő több zenéjével is fogtok még a posztban találkozni.


Ismét egy Ruelle dalla folytanám a sort. Aki nézi a sorozatot, biztos emlékszik Clary és Jace első első csókjára a hetedik részben. Na és a csók alatt lejátszott zenére?


A következő zenét nem Ruelle énekli, hanem Fleurie, és....Nehezen lehet megfogalmazni, milyen érzéseket ébreszt bennem a Hurts like hell című dala.


Ezek után visszatérhetünk Ruelle-hez. A sorozat nézőknek nem kell magyaráznom, hogy miért került bele a War of hearts, és hogy melyik részben hallható, igaz?



Ezzel véget is ért az első évad, a másodikban már csak két zenét tudok kiemelni, amik különösen tetszettek.Az egyik ilyen Simon dala, amit a Jade Wolfban énekelt. 


A legjobbat viszont a végére hagytam. Írtam már, hogy nagyon nem vagyok Clace párti, de a csókolózós jeleneteikhez nagyon jól tudnak zenét választani. A kedvencem a Tündérek udvarában lévő csók aláfestő zenéje, Ruelle-től a The Other side.


Ezt a hét számot hallgatom a leggyakrabban a sorozatból. Ha  a sorozat miatt nem is, de a zenék miatt mindenképp megérte végignézni a sorozatot, szerdán pedig hozom a kritikát a fináléról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...