2017. augusztus 6., vasárnap

Miért szeretek olvasni?







Nem igazán volt ötletem, milyen bejegyzéssel kezdjem el a blogot.Végül azért döntöttem emellett, mivel ha én valakinek olvasom a könyves blogját, akkor szeretem tudni, hogy az illető, aki írja, mégis miért szeret annyira olvasni. Nálam ez az egész 14 évesen kezdődött el, méghozzá a Meg Cabot regényekkel (Neveletlen hercegnő, Airhead, satöbbi).2014-et írtunk, amikor az egyik osztálytársam elkezdte nekem ajánlgatni a Szent Johanna Gimit. Egy darabig távol tartottam magam a regénytől, féltem tőle, hogy nekem nem fog tetszeni. Mikor már elolvastam a Meg Cabotokat, és a könyvtárban pont ott volt az első rész, úgy döntöttem, nem várok tovább.








Ez a regénysorozat volt a kezdet... Igaz, hogy előtte Meg Cabotokat olvastam, de a Szent Johanna Gimi tanított meg ara, hogy sose szégyelljem, hogy szeretek olvasni. Hülyére röhögtem, sírtam, idegeskedtem és izgultam magam végig. Amikor vége lett, akkor valami rettentő űrt éreztem. Elvétve olvastam filmadaptációs regényeket( Csillagainkban a hiba, Ha maradnék..), de már nem éreztem vágyat rá. Ez tartott 2016 februárjáig, amikor is beiratkoztam a Szabolcs megyei könyvtárba, és könyveket hoztam ki. Minden hónapban 10 könyvet olvastam el, rengeteg tapasztalatot szereztem, és rájöttem, hogy nem csak Leiner Laura tud jó regénysorozatot írni.











Rengeteget tanultam a könyvekből. Az elején lehet, hogy csak unaloműző volt, de ma már annál sokkal több. Annyira az életem része, mint másnak az internet vagy videójáték. Kevés nap telik el úgy, hogy ne olvassak egy sort se. Szeretek vegyesen olvasni, nem leragadni egy műfajnál vagy egy írónál. Tavaly február óta eltelt 18 hónap, most járok körülbelül a 170. könyvnél. Félre ne értsetek, mást is szeretek csinálni, például nagy Trónok harca rajongó vagyok lány létemre.. A lényeg, hogy mostantól szeretném blogon kiírni magamból az érzéseimet egy adott könnyvel kapcsolatban, hátha valakinek kedvet adhatok egy könyvhöz. Egyenlőre ennyi, nézz körül a blogon, ha tetszik gyere vissza máskor is.






By:Adri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...