2017. augusztus 30., szerda

Könyvtárban jártam #2


Ismét ellátogattam a könyvtárba, de ezúttal a városi könyvtárba néztem be, a Nyíregyháziba majd a hétvégén megyek. Igen, én nem érem be egy könyvtárral, nekem kettő kell :D A városiba azért járok ritkábban, mivel kevesebb könyv van, és azok, amik itt vannak, nem igazán szokták felkelteni az érdeklődésem.Ezúttal viszont szerencsém volt, és találtam magamnak néhány gyöngyszemet!

Amikor megláttam a könyvtárban, azt hittem, rosszul látok. De nem! Nem csalás, nem ámítás, a kezem ügyébe akadt VÉGRE a Mielőtt megismertelek Jojo Moyestól. Hónapok óta nem tudom kihozni a könyvtárból. De most már fellélegezhetek, hiszen hamarosan ezt a gyönyörűséget fogom olvasni. A filmet már láttam, többször is, kíváncsi vagyok, milyen meglepetéseket tud nekem még okozni a könyv. Remélem nekem is annyira fog tetszeni, molyon elég jó értékelése van, és már tűkön ülök. Szeptemberben ez lesz az első könyv, amit el fogok olvani!

A Szeptemberi olvasmánylista bejegyzésemben szerepel a Percy Jackson és a Szörnyek tengere. Igazából ezt egyszer már elkezdtem, de nem jutottam el a végéig. Most viszont elhatároztam, hogy nem hagyom, hogy kifogjon rajtam egy 250 oldalas könyv, és ha törik, ha szakad, végigolvasom! 

 Úgy érzem én már kinőttem magam a LOL-os, habos-babos szerelmi történetekből, de azért nem akarok teljesen lemondani róluk. Tudom, hogy egy sorozat második része, de csak ez volt bent, az első rész nem, szóval ma ez jött velem haza. 

Ezt a könyvet azért szerettem volna már rég elolvasni, mivel az egyik kedvenc bloggerem azt írta erről a könyvsorozatról, hogy neki nagyon tetszett, és szerinte egy nagyon vicces könyvsorozat. Hát, majd meglátjuk! A sok sírás után rám férne egy kis nevetés is, úgy gondolom!
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...