2017. augusztus 18., péntek

A névtelen Book tag

Nagyon megtetszettek ennek a Tagnek a kérdései, és gondoltam, én is kitöltöm!

1.Melyik könyv van a polcodon a legrégebb óta?


Sosem veszek annyi  könyvet, hogy ne tudjam őket elolvasni. Csak úgy nem veszek könyvet, csak ha el is fogom olvasni. Az első könyv, amit megvettem a polcomra, az Leiner Laurától a Nélküled volt. Akkor vettem, amikor kijött, és nagyon kíváncsi voltam a folytatásra.

2.Mit olvasol jelenleg, mit olvastál ezelőtt, és mit fogsz ezután olvasni?


 



Ezelőtt az Elakadó lélegzetet olvastam Rebecca Donovantől, most a második részét olvasom, mellette pedig az Egy font húst is. Eredeti terv szerint csak az Egy font húst kéne olvasnom, de annyira belemélyültem az Elakadó lélegzetbe,hogy muszáj volt a második részbe kezdenem!Ezután pedig a Veled minden hely ragyogót szeretném majd olvasni.

3.Melyik könyv az, amit mindenki szeret, de te utálsz?



Jamie McGurie-től a Gyönyörű sorscsapásSzerintem egy erősen túl hypeolt könyv, unalmas történettel és idegesítő szereplőkkel,és túl sok romantikával. Nem lett a kedvencem, az biztos.

4.Melyik az a könyv, amit folyamatosan mondogatsz magadnak, hogy elolvasod,de valószínűleg nem fogod?



Szerintem ez a Kardok Vihara Geroge R.R.Martintól. Az első két Trónok harca könyvet elolvastam, de valahogy sosem hajtott a vágy, hogy a többit is elolvassam. Pedig a sorozatért oda meg vissza vagyok, csak a könyvek nekem túl hosszúak, és bevallom, néha unalmasak is...Shame on me!

5.Melyik az a könyv,amit nyugdíjas korodra is megőrzöl?



Az új könyves szerelmemet, az Árnyalatnyi reményt Ruta Sepetystől. Ha meg is válok tőle, csak azért, hogy időkapszulába rakjam, és hogy valaki majd elolvassa a jövőben, mert nekem ennyire még nem hatolt a lelkemig egy regény sem.

6.El szoktad olvasni az utolsó oldalt, vagy kivárod a könyv végét?

Általában kivárom, de volt már, hogy elolvastam a végét(Ármány és kézfogó, Elakadó lélegzet, Nélküled stb...)

7.Köszönetnyilvánítás:papír-tintapazarlás vagy érdekesség?

Általában a kedvenc íróim köszönetnyilvánítását el szoktam olvasni, de amúgy engem nem igazán szoktak érdekelni. Lehet, hogy érzéketlen dög vagyok, de én így vagyok vele. Nem tudom azt mondani, hogy pazarlás, mert valaki biztosan elolvassa rendszeresen, de nem én.

8.Melyik karakterrel cserélnél helyet?


Emmával az Éjfél kisasszonyból. Tudom, hogy nehéz élete van, és elveszítette a szüleit,de árnyvadász, ott vannak neki a barátai, a Blackthorn tesók,na meg Julian....Szóval igen, árnyvadász akarok lenni!

9.Van olyan könyv, ami valami különlegesre emlékeztet az életedben? 



A Szent Johanna Gimi Leiner Laurától mindig visszarepít a tizennégy éves énemhez, amikor még sokkal kevesebb problémám volt, és faltam az életet. Nem mintha ma már nem falnám, de már azóta sokat tapasztaltam.

10.Mondj egy könyvet,amit érdekes módon szereztél meg!

Ilyen könyv nincs.Mindegyiket én vettem, egyiket sem kaptam vagy nyertem.

11.Adtál már valaha könyvet valami egyedi okból egy különleges személynek?

Nem adok ki a kezemből könyvet,csak családtagoknak, ők pedig nem olvasnak, így hát nem!

12.Melyik könyv volt veled a legtöbb helyen?



Colleen Hoovertől az Egy nap talán. Még érettségi előtt jött meg, és mindenképpen el akartam olvasni még írásbeli előtt, és mindenhová jött velem!

14. Van olyan kötelező olvasmány,amit középiskolában nem szerettél, de pár évre rá kiderült, hogy nem is olyan rossz?

Victor Hugo Nyomorultak című könyve még elsőben vagy másodikban volt kötelező, akkor még nem olvastam valami sokat, vagy ha igen, csak ifjúságit. Irtóztam tőle, hosszú volt,és nem is igazán keltette fel az érdeklődésem. Aztán láttam a filmet, elolvastam a könyvet, és megtetszett.

14.Használt vagy új könyvek?

Venni csak újat szoktam, de emellett járok könyvtárba is, mivel nem akarok túl sokat költeni.

15.Olvastál valaha Dan Brown könyvet?

Még nem.

16.Megtörtént már veled, hogy egy filmadaptáció jobban tetszett,mint a könyv maga?



Gyűrűk Ura. A könyv engem nem tudott lekötni, untam magam szinte végig közben, de a filmeket imádom, igazi klasszikusok.

17.Volt már veled, hogy éhes lettél olvasás közben?

Volt, nem is egyszer. Ilyenkor mindig abbahagyom, mert nem akarom összemaszatolni, és csak evés után folytatom.

18.Ki az a személy, akinek a könyvajánlását mindig megfogadod?

A barátaimét, ezen kívül mindennap olvasom Sorok Között
és Deszy blogját.

19.Van olyan könyv a komfortzónádon,kedvenc műfajodon kívül, amit végül imádtál?



B.A.Paris Zárt ajtók mögött. Nem olvastam még pszicho thrillert, de nagyon bejött. Teljesen magával ragadott a hangulat, végig fenntartotta az érdeklődésem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...