2017. augusztus 11., péntek

Csipkerózsikától Piroskáig, avagy Tündérmesék ihlette Könyves TAG

Gondoltam, mielőtt hozom az értékelést a Gyönyörű sorcsapásról, még megcsinálom ezt a Book taget!

Pinokkió – A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?



Igen,ezt tényleg szégyellem. Még tavaly olvastam.pedig sokan mondták,hogy mennyire rossz, de én mégis belevágtam.Szégyen,nem szégyen, nekem tetszett. Akkoriban a romantika volt a mindenem, és hát ebben van romantika,bőven.


A Szépség és a Szörnyeteg – A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója?



Éhezők viadala. Ez a borító számomra nagyon nem tetszik, tudom, hogy rajta vana fecsegő poszáta meg minden, de nekem akkor sem jön be.


Hófehérke – Akire a szépségéért vadásztak Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?


Egy bejegyzésben már írtam, hogy nincs olyan könyv,amit csak a borítója miatt veszek meg, viszont a Végzet erekléi és a Pokoli szerkezetek tirlógia új borítóiba beleszerettem.

Csipkerózsika – Akit elátkoztak, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel Melyik a kedvenc könyves párod?




Nehéz kérdés, mert sok kedvenc könyves párosom van, de ha most kiemelhetnék egyet, az Julian és Emma lenne a Gonosz fortélyok sorozatból. A könyv valami zseniális, és a tiltott szerelem nekem nagyon bejött, szóval most őket mondanám kedvencnek.

A kis hableány – Aki feladta az életét a szerelemért Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?



Nekem ez egyértelműen igen. Régen nagyon romantika párti voltam, de mára már egy kicsit meguntam, hogy mindben ugyanaz történik. A krimi, fantasy és thriller műfajok is nagyin kedvesek számomra. Próbálok majd rájuk több időt szakítani.


Hamupipőke – Aki elvesztette a cipőjét éjfél után Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?



 
Szerintem a Csendfolyó volt,amit olyan éjjel 1-ig olvastam. Nagyon tetszett a könyv, igen nehéz lerakni, ha belerázódsz.

Rapunzel – Akit bezártak egy toronyba Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?



Ez egyértelműen a Fangirl. Nekem az írói stílus nem tetszett,de még a karakterek sem nőttek a szívemhez. Néha nagyon bugyuta a könyv, és az egyik főbb szereplőt kifejezetten utáltam. Szóval..nem lett kedvenc.

Aladdin – A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált Melyik volt az utolsó “könyvkincs”, amit találtál?



Csak ismételni tudom magam.Brittiany C Cherry Csendfolyó című regényéhez még nem nagyon olvastam hasonlót. Imádtam a történetet, a karakterfejlődéseket, a szereplőket és a mondanivalóját. Szerintem kihagyhatatlan a romantika kedvelőinek,és akik szeretik a léleksimogató, fájdalmas sztorikat, az ennél jobbat szerintem ritkán találhat.

Alice Csodaországban – A lány, aki a nyúlüregbe esett Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?



Ide nem akarom megint az Árnyvadászokat említeni, ezért inkább megemlíteném Amie Kaufmantól a lehullott csillagokat. Az elején nagyon döcögve olvastam, kényszeríteni kellett magam, hogy folytassam, de aztán annyira beszippantott az egész történet és a világa, hogy az valami hihetetlen.


A békakirály – Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?

Csak azért döntöttem a sorozat elolvasása mellett,mert rettentő jó értékelése volt, és milyen jól tettem,hogy belekezdtem. Engem megijesztett a régies írásstílus,és hogy az 1900as években játszódik.Viszont feleslegesen aggódtam,hiszen ez az egyik legjobb magyar könyvsorozat,amit olvastam.

Jancsi és Juliska – Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?



Ha fiú-lány testvérpárról beszélünk, akkor nekem Izzy és Alec ugrik be egyből. Szerintem egész jól megírt testvérpár, akik kiállnak egymás mellett és segítenek egymásnak mindenben.

Piroska – Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?

Ez az a könyv, amit mindenkitől óva intenék.Gőzöm sincs, hogyan lehet szeretni ezt a könyvet. A sztori alapján nekem nagyon felkeltette az érdeklődésem, de ennyi..A szereplők irritálóak, semmi értelme nincs annak, ami történik, bugyuta és ráadásul rettentő idegesítő.

 Rumpelstilskin – Akinek senki sem tudja a nevét Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?



Nekem ez Meg Cabottol a Nikki bőrében sorozat. Engem anno teljesen elvarázsolt a történet, nagyin tetszett. Elég kevés helyen olvastam róla, szerintem több figyelmet érdemel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...