2017. augusztus 16., szerda

Shadowhunters 2.évad elemzés


Sajnos nem sok mindent tudok írni erről a részről,ezért az egész évadról szeretném elmondani a véleményem, csak aztán térnék rá a fináléra. Elég kevés dolog történt, és egy kicsit izgalmasabbra számítottam. Szerintem meg sem közelíti a könyv hangulatát.



 Magnus és Alec párosát nagyszerűen képernyőre tudták vinni, és minden elismerésem, amiért ezt az egyet nem rontották el. Sőt, nekem néhány jelenet, ami nem volt benne  könyvben is nagyon tetszett. Ami még újítás volt, és eléggé bejött, az Isabelle és Rafael összemelegedése. Tetszett a kapcsolatuk, pedig én nagy Izzy és Simon fan voltam a könyvek olvasása közben, de ez most mégis meg tudott lepni, és kellemes csalódás volt a közöttük kialakult vonzalom. 



Maya és Simon szerelme is tetszett,meg alapból az, hogy Mayát sötét bőrű színésznő játssza. Bár nekem hiányzott, hogy egy kicsit meséljen többet Jordanről és a farkassá alakulásáról, de így is jó volt.



Simon, mint sorozatbeli karakter pedig nekem vitte a pálmát. Az egész végzet ereklyéi sorozatból a fiúk közül ő érte dobogott legjobban a szívem. Szerintem ő ment keresztül az egyik legnagyobb jellemfejlődésen az egész regény sorozatban, és most a sorozatban is.


A szemüveges, kocka és rocksztárságról álmodó srácból, tökös, vicces és magabiztos vámpír lett. Lehet, hogy ez a vámpírléttel jár, de szerintem ez akkor óriási előrelépés. Pedig szegény srácot felültette a  leánykori szerelme, és mégis a barátja tudott maradni. Szerintem ezért egy szobrot kéne neki állítani, erre tényleg nem sok mindenki képes!



És akkor jöjjön A DOLOG, ami rettentően irritált a második évadban. Az a legszomorúbb, hogy ez a regény sorozatban is benne van. Ez pedig az előző epizód kritikában is említett Clary és Jace, vagy ha úgy tetszik Clace. A kapcsolatuk(legalábbis számomra) az egyik leghiteltelenebbül és legidegesítőbben képernyőre vitt katyvasz, amit valaha láttam. Tudom, hogy emiatt égni fogok, de mentségemre szóljon, a könyvben nem idegesítettek. 

Itt viszont falra tudtam volna mászni néhány közös jelenetüktől. Az egész annyira kínos, túljátszott és érzelemmentes, hogy csak fogtam a fejem. Oké, két csók jelenet nekem is tetszett( az első, meg ami a tündérudvarban volt, de azok is inkább a zenék miatt!), de azon kívül végig azon imádkoztam, hogy tűnjenek már a képernyőröl.




De kettőjük közül is a legidegesítőbb Clary volt. Most komolyan, ugye a regényben közel sincs ilyen önző..öhm hölgyemény, mint a sorozatban? Vagyis bennem nem így maradt meg a regényben. A sorozatbeli Clary nekem a világ legönzőbb nőszemélye lett a szememben. Elhitette szerencsétlen Simonnal, hogy ennyire meg annyira szereti, holott Jace kellett neki. 

A könyvben nem így volt, Simon tudta, hogy Clary nem szereti. A sorozatban pedig féltékeny volt Maiára, amikor már szakított Simonnal, meg állandóan csak akkor kereste szegény srácot, ha segítségre volt szüksége.Szóval engem sajnos nem varázsolt a vörös hajú szépség.



Az utolsó részről nem nagyon tudok mit írni. Az első húsz perc nekem nagyon unalmas volt. A démont túl hamar elintézték, túl hamar ölték meg Jacet is. Ami Jace halál jelenetét illeti, lehet, hogy tényleg én vagyok az érzéketlen vadállat, de csak engem nem hatott meg? 

Az a "szeretlek" amit utoljára mondott Clarynek, annyira volt tele érzelemmel, mintha azt mondta volna, sültkrumpli. A Malec jelenetek szintén vittek mindent, kíváncsi vagyok, mit ajánlott fel Simon a királynőnek Maiáért cserébe, és hogy hogyan haladnak majd tovább a sorozattal.

Sajnálom, hogy nem sokat foglalkoztam az eheti résszel, de nekem unalmas és semmit mondó volt. Sajnálom, talán én vagyok nagyon kritikus a sorozattal, de... sajnos ez van.

 Nézni fogom a harmadik évadot, mert úgyis kíváncsi leszek rá, de nem fűzök hozzá túl nagy reményeket. Ez az évad nekem 10/7, az is a gyengébbikből. Azoknak tudom ajánlani, akik Malec fanok, azok imádni fogják. Akik Clace fanok azoknak már kevésbé ajánlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...