2017. augusztus 9., szerda

Könyvek,amiket még augusztusban tervezek elolvasni


Még sok idő van hátra augusztusból, eddig két könyvvel végeztem ebben a hónapban, de most egy kicsit szeretnék begyorsulni,és még végezni öt könyvvel még ebben a hónapban!

Jamie McGuire:Gyönyörű sorscsapás






Erről a regényről/regénysorozatról és írónőről már rengeteget hallottam,a Molyon egész jó az értékelése, és pozitív visszhangja van. A példányt, ami nálam van, a könyvtárból kölcsönöztem ki, és most jelenleg is ezt olvasom. Eddig még annyira sok újat nem tudott nekem mutatni, egy szokásos romantikus sztorinak néz ki, de még csak az 50.oldalnál tartok, messze még a vége.

Ruta Sepetys:Árnyalatnyi remény





Engem általános és középiskolában is mindig jobban érdekelt történelemből az I-II. világháború, mint más tanagyag.Hitlertől mindig libabőrös lettem, legjobban viszont a zsidó gyűlölése miatt utáltam. Csak Isten tudja, hány millió zsidót küldött koncentrációs táborba, börtönbe, vagy végeztetett ki, csak mert neki úgy tetszett.Undorító!Ez a könyv is már egy ideje a polcomon csücsül, kivártam a tökéletes alkalmat, hogy elolvassam. Az pedig most jöt el, mivel akciósan hozzájutottam a Librinél, és máris felkerült az augusztusi olvasnivalók közé.

Rebecca Donovan:Elakadó lélegzet  



Erről a könyvsorozatról nagyon megosztó véleményeket olvastam. Abban viszont szinte mindenki egyetértett, hogy az első része jól sikerült a Lélegezz trilógiának. Nekem a könyv témája keltette fel a figyelmem, ami szerintem nem spoiler, de a családon belüli erőszak. Fogalmam sincs, miért vonzódom ennyire a tragikus és drámai könyvekhez, de nekem jól esik néha sírni egy könyvön, olyan felszabadító. Meg emellett a téma mellett sem lehet szó nélkül elmenni, olvastam már könyvet ebben a témában, de szerintem ez is belefér.

Holly Goldberg Soan:7esével





Ez az a könyv, amit valőszínüleg sosem olvasok el, ha az egyik kedvenc bloggerem nem ajánlja,és nincs leárazva a Librin. Igazából nem túl felkapott könyv, a címe sem túl figyelem felkeltő. Ami miatt úgy döntöttem mégis, hogy bele akarok vágni, az a története. Nem sok könyvet olvastam, ami gyerekről szól, pláne nem egy zseni gyerekről. Kíváncsi vagyok rá.

És az utolsó könyv,amit még el szeretnék olvasni ebben a hónapban:

Sophie Jackson:Egy font hús 




Ami miatt a könyv mellett döntöttem, az szintén a története. Ilyet még tényleg nem olvastam! Egy fogoly és a tanárja szerelme nekem még új. Szerintem ebből még jó is kisülhet, de azért nem akarom elkiabálni.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Brittainy C.Cherry-Csendfolyó

Kiadó: Libri - Insomnia Oldalak száma:432 Borító:KARTONÁLT Súly:460 gr ...